بسمة بوسيل تتحدث عن عودتها لتامر حسني

حلت الفنانة المغربية “بسمة بوسيل” ضيفة على الإعلامية “منى عبد الوهاب” من خلال برنامجها “ع المسرح” الذي يذاع يوميًا على قناة الحياة.

وتحدثت “بسمة بوسيل” عن طليقها الفنان “تامر حسني” وطبيعة العلاقة بينهما وأسباب الانفصال، كما تطرقت خلال حديثها إلى إمكانية العودة إلى “تامر حسني” من عدمها.

بسمة بوسيل تكشف الضغوطات التي تعرض لها خلال زواجها من تامر حسني

فقالت “بوسيل”: “اللايف استايل بتاع تامر صعب ومتعب ولازم أخد بالى منه كويس جدًا. وقالت: كان في حاجات معينة ماكنتش بقدر أعملها بسبب الضغوط والمسئوليات ولأنى كنت مشغولة جدًا”.

وأضافت: “متجوزة إنسان بحجم تامر حسنى مش سهلة ..  إنك تكوني متجوزة نجم بالحجم دا بيمثل وبيغنى  وبيسافر وحفلات وبيروح ويجى ومسئوليات ولاد”. وردت على سؤال عن حلم الرجوع لتامر حسنى  وقالت “هو هيتحقق إن شاء الله”.

بسمة بوسيل: بعد الطلاق تحررت من حاجات كتيرة

وتابعت “بسمة بوسيل” قائلة: “بعد الطلاق تحررت من حاجات كتيرة كانت عاملة  لي ضغوط”.

واستكملت قائلة: “حققت أحلامي لما جيت مصر، ولقيت فيها حلم حياتي، وشهرة تامر حسنى كانت مستفزة ومخيفة بالنسبالي وكنت بخاف واتهز نفسيًا لحد يعمل فيا حاجة، واخترته عشان حبيته وكنت عاوزاه يبقى أبو عيالى وضحيت بالغناء عشانه”.

وقالت “بوسيل” متحدثة عن زوجها السابق “تامر حسني”: “احنا وصلنا لمرحلة مكناش بنعرف نتكلم، طبيعة شغل تامر كمان صعبة ودايما محتاجة مجهود، لكن اكتشفت إن المشكلة فيا أنا بتعلق جدًا بالأشخاص، ودي أزمتي”.

وأضافت “بوسيل” خلال حوارها لبرنامج “ع المسرح” تقديم الإعلامية “منى عبد الوهاب” عبر فضائية “الحياة”: “أنا عصبية وبتأثر بالحاجة أكتر من أي حد، وعشت ضغط نفسى قبل زواجي، وصريحة مبعرفش أنافق، واللي يحصل يحصل”.

وأوضحت أن اللجوء لله عز وجل، كان أسلم حل قائلة: “روحت 3 مرات عمرة في سنة واحدة، أجري على الكعبة واشتكي والحمد لله بقيت راضية”.

وتطرق حديث “بسمة بوسيل” إلى ذكر والدها الراحل حيث قالت: “أبويا في آخر أيام عمره كان حزين عليا، وكان قريب جدًا منى، وقالي نفسى أشوفك مبسوطة، ولو عايش دلوقتى هيشوفني في أسعد أيام حياتي”، لافتة إلى أن حلم الرجوع لتامر حسنى هيتحقق إن شاء الله.

يمكنك أيضا قراءة More from author