شيرين عبدالوهاب تحرج غادة عبدالرازق وسمير غانم يصفها بالمجنونة

استضافت النجمة شيرين عبدالوهاب في برنامج شيري استديو مؤخرا الفنانة غادة عبدالرازق بجانب النجم سمير غانم ، شيرين قالت في بداية الحلقة ، سأستضيف الفنانة غادة عبدالرازق صاحبة الطول الكبير والغالية والمثيرة للجدل اللي تحسوها شوية مجنونة وشوية كده كده، ووجهت شيرين رسالة محرجة لـ غادة عبد الرازق، وقالت إنت طويلة أوي كده ليه؟! فقامت غادة بتقبيلها، وكررت شيرين الإحراج بسؤال لغادة قالت فيه: أنا ليه بشوفك ديما نكدية؟، لترد : أنا مش شخصية نكدية، أنا يمكن منطوية شوية عكس ما الناس بتشوفني، بحب الأغاني الحزينة وده إلي مخلي الكل يشوفني حزينة. 

سمير غانم يعلق على اعتزال شيرين عبدالوهاب للفن

من جانبه علق النجم سمير غانم بقوله: غادة طبيعتها حلوة جدا، مبتسمة دايما، موهبتها فاجأتني بشوفها في جميع أدوارها بطبيعة لأنها تحب العمل الفني، ثم تابع مؤكدا أنه فور سماع خبر عزم شيرين اعتزال الفن قال: البنت دي مجنونة!.

غادة عبدالرازق تتحدث عن صبغ شعرها باللون الفوشيا

غادة عبدالرزاق تطرقت لواحدة من أكثر تجاربها إثارة على موقع إنستغرام عندما صبغت شعرها باللون الفوشيا، قائلة: دي كانت حركة زفت وهباب، الفكرة طقت في دماغي الساعة 2 بليل، والنتيجة أنه طلع زبالة، مشيرة إلى أنها صـــورت شعرها في أحسن حالاته وهو في الواقـــــع كان أسوأ مما ظهر في الصورة. 

يمكنك أيضا قراءة More from author