سما المصري تهاجم بوسي شلبي بسبب فجر السعيد

اعتراضًا على ماحدث مع الكاتبة فجر السعيد سما المصري تهاجم بوسي شلبي، حيث أنها قامت بالاستهزاء بصورة لها فقررت سما المصري تهاجم بوسي شلبي في كثير من التعليقات عبر حسابها الشخصي على مواقع التواصل الاجتماعي الانستقرام وقالت سما بأن الكاتبة فجر السعيد هي السبب في أشياء عظيمة كثيرة حدثت مع بوسي شلبي إلا أنها تنكر الجميل.

فجر السعيد

سما المصري تهاجم بوسي شلبي وتوجه لها الانتقادات

نشرت بوسي شلبي صورة لها بالمكياج وتظهر بها صغيرة بالسن لتعلق عليها فجر على سبيل المزاح بقولها :”مين دي”، إلا أن رد بوسي كان جارح للغاية وقالت لها في استهزاء :”خالتك”.

ولم تقف سما المصري أمام هذا الامر صامتة بل ردت على بوسي بالعديد من الكلام فقالت في البداية :”دلوقتي بقيتي تتريقي على فجر السعيد الكاتبة الكويتية أهل الكويت أجدع ناس وأجدع منك سبحان الله دا انتي قدام عيني كنت واكله نايمه شاربه في بيتها وخيرها عليكي”.
لتتابع كلامها بقولها :”فجر دي ياما سفرتك على حسابها وعزمتك في الكويت على حفلات ومهرجانات برضو دلوقتي لما الدنيا قامت عليها عشان قالت رأيها في نجلاء فتحي بقت وحشه”.

ثم أضافت :”هو انتي كمان بتجري ورا الرايجه ذي باقي الوسط؟ والله العظيم فجر دي أرجل منكم كلكم ياوسط ملوش غالي ولا عزيز وياما خدمتك انتي وفيفي عبده وإلهام شاهين وهالة صدقي وناس كتير أول ماتعضوا تعضوا فيها كده ليه ماعندكوش أصل مع بعض ولا أوفياء لبعض”.
لتختتم كلامها :”الله يرحم الهدايا اللي كنتوا بتاخدوها على قفا فجر من المهرجانات والله عيب فجر دي بتحب مصر يمكن أكتر منكم كلكم على العموم الدنيا دواره وافتكري يابوسي لما فجر سفرتك لأحلام واكلتي عيش وملح في بيتها قدامي لك الله يافجر”.

يمكنك أيضا قراءة More from author