مذيعة مصرية تعترف أن شيرين عبد الوهاب سبب طلاقها

قالت المذيعة المصرية المتألقة رضوى الشربيني عن السبب الغريب الذي جعلها تتخذ قرار الطلاق بعد مرور سبع سنوات على زواج رضوى الشربيني ، وكان هذا السبب هو أغنية الفنانة شيرين عبد الوهاب التي تحمل عنوان “هتعمل ايه”، حيث أشارت إلى أن هذه الاغنية اثرت فيها إلى درجة كبيرة وجعلتها تراجع حساباتها مع نفسها وتبادر في اتخاذ القرار.

انتحار سيدة مصرية بسبب برنامج رضوى الشربيني

اغنية هتعمل ايه للفنانة شيرين وطلاق رضوى الشربيني 

بعد زمن طويل تعترف المذيعة المصرية ان اغنية الفنانة شيرين عبد الوهاب التي تحمل عنوان هتعمل ايه ادت إلى اتخاذها قرار الطلاق بعد مرور سبعة أعوام على زواجها، فهذه الاغنية هي ما جعلتها تتأثر بدرجة كبيرة وتفكر مجددًا في اتخاذها قرار الطلاق.
ففصلت الامر في تصريحات تلفزيونية ببرنامجها :”دخلت عشان آخد شاور ودائمًا أنا بشغل أغاني وجت أغنية للفنانة المصرية شيرين (هتعمل إيه لو بصيت في المرايا) فأنا بسمع الجملة وأنا واقفة قدام مراية الحمام اعتقدت أنها بتغنيهالي أو بتغنيها عليا”.
لتكمل كلامها بقولها :”أطول فترة شاور خدتها في حياتي كانت ساعتين وربع.. وقعدت كده وكان شريط حياتي بينعاد قدامي.. وبعد ما خلصت سألت نفسي وبعدين هتعرفي تكملي كده بقيت حياتك كلها.. فخرجت صليت استخاره,,تاني يوم قولتله طلقني”.

ثم أكدت رضوى الشربيني أنها عانت إلى درجة كبيرة في مرحلة بعد الانفصال بقولها :”تعبت وكنت مخبوطة على دماغي 3 شهور.. بعدها بدأت أبيع حجات عندي عشان بناتي.. وماما ربنا يخليها كانت بتساعدني، لغاية لما بدأت أخبط على الأبواب بس تقفلت في وشي.. لحد ما ربنا شاء واشتغلت في النهاية وحققت النجاح اللي أنا فيه دلوقتي”.

يمكنك أيضا قراءة More from author