هشام عاشور يتحدث لأول مرة عن أسباب انفصاله عن نيللي كريم

هشام عاشور يتحدث لأول مرة عن أسباب انفصاله عن نيللي كريم

حل لاعب الاسكواش السابق “هشام عاشور” ضيفًا على الإعلامية “نهال طايل” خلال إحدى حلقات برنامجها “تفاصيل”. والذي يعرض عبر شاشة قناة صدى البلد 2.

وتحدث “عاشور” خلال لقاءه عن انفصاله عن الفنانة والنجمة “نيللي كريم” وأسباب ذلك الانفصال، مشيرًا إلى أن حبه لها ما زال مستمرًا.

هشام عاشور عن نيللي كريم: هتفضل حبيبتي طول عمرها

وقال “هشام عاشور” في حديثه: “كلمة طليقتي نيللي كريم أنا مش حاسسها، احنا بعدنا عن بعض، هي لها كل الاحترام والتقدير. وهتفضل حبيبتي طول عمرها، والعشرة اللي بينا دي كلها، احنا محصلش بينا كارثة”.

وأضاف قائلاً: “قررنا ناخد طريقين مختلفين، لكنها هتفضل حبيبتي وصاحبتي، ودا كلام مفروغ منه، مش لازم كل اللي بيتطلق الحب ينتهي بينهم. في حاجات معينة بتكون مش موجودة أو اختفت، فالناس بيبقى ليها معزة كبيرة عند بعض، بس مش عايزة تبقى هنا. لكن مش لازم أن الناس لما تطلق يبقى خلاص كرهوا بعض ومش عايزين يشوفوا بعض”.

هشام عاشور يوضح أسباب طلاقه من نيللي كريم

وتابع “عاشور” حديثه موضحًا أسباب الطلاق حيث قال: “كان بقالنا فترة واضح إننا هنروح للحتة دي، ولا صحة للشائعات حول انفصالنا بسبب أولادها. الولدين أصدقائي، ومافيش الكلام ده”.

واستكمل “هشام عاشور” قائلاً: “لما اتجوزنا في 3 شهور منذ تعرفنا، اتخذنا القرار لوحدنا وبسرعة، وفي نفس الوقت طلاقنا كان لوحدنا وبسرعة. ومحدش اتدخل”.

زواج نيللي كريم وهشام عاشور

يذكر أن زواج الفنانة “نيللي كريم” ولاعب الاسكواش “هشام عاشور” كان في أغسطس من العام 2021 وأقيم حفل زفافهما في الساحل الشمالي. ووقع الطلاق يوم الجمعة الموافق 31 من شهر مايو الماضي بعد زواج استمر لعامين ونصف العام.

ومن الجدير بالذكر أن “هشام عاشور” لاعب اسكواش سابق، اتجه إلى التمثيل مؤخرًا وشارك في عدد من الأعمال مع زوجته السابقة “نيللي كريم” منها مسلسل “عملة نادرة” ومسلسل “روز وليلى”.

 

يمكنك أيضا قراءة More from author