تامر حسني يتألق في حفل دبي مع ابنته تاليا على الدي جي

يواصل النجم “تامر حسني” نجاحاته وتصدره التريند في كل مرة يطلق فيها أغنية جديدة حيث تصدرت أغنيته الجديدة “ماوحشتكيش” تريند موقع يوتيوب حتى أنها تخطت المليون مشاهدة خلال أقل من عشر ساعات فقط بعد عرضها وقد وصلت الأغنية حاليًا على يوتيوب إلى 8 مليون و200 ألف مشاهدة وذلك بعد يومين فقط من طرحها على الموقع.

ومازالت الأغنية التي تم طرحها منذ خمسة أيام تحتل صدارة اليوتيوب حيث تحقق المركز الثاني في قائمة الأعلى مشاهدة كما حقق الفيديو كليب الخاص بها نجاحًا كبيرًا ولاقى الكثير من التعليقات الإيجابية والإشادات من الجمهور وكان من بين تلك التعليقات: “كليب تحفة، جميل جدًا، يا الله على إحساس تامر، ازاي الكليب متكامل كدة، روعة حقيقي، بجد ابداع فوق الخيال”.

بينما كان من بين التعليقات: “أنا مش عارف ابطل اسمع الأغنية وأشوف الكليب بجد”، “أنا من ساعتها مبطلتش اسمع غيرها بجد تحفه اتيموووو”، “أنا لحالي صرت سامعتها فوق الالف مرة”.

 وكانت بعض التعليقات الأخرى تقول: “دراما تامر حسني غير، ملك التريند جه، الكليب جمدان عشان من إخراجك يا عبقري  طول عمري بقول عليك عبقري، مبتعملش غير عظمة برافو يا تيمو ومش جديد عليك والله (بتبهرني دايما)،  تامر حسني اسم لن يتكرر بعد”، وغيرها الكثير.

وفي سياق متصل يذكر أن نجم الجيل “تامر حسني” قد أحيا حفله الأخير في دبي وقد شهد الحفل حضور جماهيري حاشد وجاءت الحفلة كعادة حفلات “تامر حسني” كاملة العدد، وفاجأ “حسني” جمهوره بصعود ابنته “تاليا” على المسرح وقررت اللعب على الـ “دي جي” أثناء قيامه بالغناء حيث نشر مقطع فيديو عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام يجمعه بابنته الكبرى “تاليه” التي حضرت معه حفله الأخير في دبي.

وعلق “تامر” على الفيديو قائلًا: “يومي مع تاليه قبل الحفلة قررت تعملي صينية بطاطس عشان لسه متعلمتهاش وقالتلي اساعدها، يابنتي احنا في الفندق معيش صينية أكيد المرة الجاية هسافر بيها مع المايك بتاعي حاضر، طيب عايزة ألعب على المسرح وأقف “دي جي” على المسرح قولتلها وننسي البطاطس؟”.

وتابع قائلاً: “وطلعت “دي جي” فعلاً والناس سقفولها أوي المهم ان أنا دلوقتي مستمتع جدًا بتقشير البطاطس في مطبخ الفندق”.

وقدم “تامر حسني” خلال الحفل باقة متنوعة من أجمل أغانيه ومن ضمنها (فجأة افترقنا، هدلعني، حلو المكان، هرمون السعادة، قولني كلام، ارجعلي، عشأنجي، حبيتها يا ناس، أنت اختيار، وأنت بعيد، حياتنا، سوحنا، بعد مؤقت) وغيرهم الكثير.

وبالطبع غنى أغنيته الأخيرة “ماوحشتكيش” التي تقول كلماتها: “شكل المكان زي ما كان، متغيرتش حاجات كتير، شايف بعيني ذكريات، من قلبي حبيتها بضمير، أجمل سنين أنا عيشتها كانت هنا، كل اللي ناقص في المكان انتي وأنا، وتفاصيل كتير مش ممكن أحسها من غيرك، معقول أكون موحشتكيش !!؟، من يوم بعادنا مش بعيش، رغم الفُراق مفارقتنيش، عندك خلاص واقفه الحياه، من بعد حضنك حضني مات، وكلامي يشبه للسكات، فاضلي منك ذكريات .. ذكريات .. آه، واللي فاضلي مني آه”.

“بيلف صوتك في المكان، لسه صورنا على الرفوف، وكلام كتبته من زمان، وضحكتك بين الحروف، إسمك حبيبتي في كل لحظة انا بنطقه، إحساس بعادك كل يوم انا برفضه، ولا عمر قلبي في يوم هيحس بواحدة تانية غيرك، معقول أكون موحشتكيش؟ من يوم بعادنا مش بعيش، رغم الفراق مفارقتنيش، عندك خلاص واقفة الحياة، من بعد حضنك حضني مات، وكلامي يشبه للسكات، فاضلي منك ذكريات .. ذكريات،  واللي فاضلي مني آه آه”…

يمكنك أيضا قراءة More from author