نقل هنا الزاهد إلى المستشفى للمرة الثالثة في شهر العسل

نقل هنا الزاهد إلى المستشفى للمرة الثالثة في شهر العسل

نقل الفنان أحمد فهمي زوجته هنا الزاهد إلى المستشفى للمرة الثالثة في شهر العسل، بسبب وعكة صحية ألمت بها وعاودتها أكثر من مرة، وخرج فهمي ليطالب “البعض” بالكف عن التركيز في حياتهما.

نقل هنا الزاهد إلى المستشفى للمرة الثالثة

وتعرضت هنا لوعكة صحية خلال قضائها شهر العسل خارج مصر، وكشف فهمي، حالة زوجته الصحية من خلال نشره صورة لها من على سرير المستشفى عبر حسابه الرسمي على إنستغرام، وأرفقها بتعليق، قال فيه:  عمة أنا مليش في الحركات البيئة زي دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة، ولا أنزل صور زي دي، وبقالي شوية بهزر مع أصحابي الزمالكاوية على الماتش.. بس إحنا برا مصر أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدًا.

شهر العسل في المستشفى

وطالب أحمد الجميع بالكف عن التدخل في حياتهما الخاصة، بقوله: بجد في ناس مركزة أوي أوي أوي معانا، لدرجة إنه في مهرجان كان من كام يوم ما بيسألوش أي حد من الزملاء عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إنه في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية، بجد شكرًا جدًا لكل الناس اللي فرحانين لينا من قلوبهم وربنا يديمكم نعمة.. أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة.. إحنا في شهر العسل وبايتين أهو في المستشفى.

يمكنك أيضا قراءة More from author