فيديو الفنان عمرو سعد يتهم خالد يوسف بالأنانية

عن الخلاف القائم بين عمرو سعد وخالد يوسف تحدث سعد مؤخرًا في لقاء مع الإعلامية سمر يسري معلقًا على الأمر، وعن خلاف عمرو سعد وخالد يوسف، أوضح سعد أن سببه أنانية خالد يوسف.

عمرو سعد مع سمر يسري
عمرو سعد مع سمر يسري

الخلاف بين عمرو سعد وخالد يوسف

حل النجم عمرو سعد ضيفصا على برنامج الإعلامية سمر يسري «حفلة 11»، وفي خلال الحلقة تحدث عن خلافه مع المخرج خالد يوسف، ومن تعليقات سعد البارزة عن الأمر:

: «إن كان خالد شايف كده يبقى يطلع إسمه على الأفيش، ومايقولش إسمي ماينفعش تبقى أناني وتفكر من زاويتك إنت بس، وإحنا مش متنافسين أصلًا، إنت مخرج وأنا ممثل، وكلامه ده معناه إنه بينافسه بطل فيلمه وده مش صح».

وأضاف:  «ماينفعش تبقى أناني وتفكر من زاويتك انت بس».

وتابع  سعد: «مافيش شك إن أنا وخالد الكيميا بيننا كانت هايلة، وعملنا أفلام ناجحة، وأنا لقيت فيه المخرج المناسب، وهو كمان لقى فيا البطل الجيد، وده معناه إننا بنتشارك النجاح، وإن خالد مابينجحش لوحده، فما ينفعش تبيع للجمهور إنه فيلم المخرج بس، لأنه مش هايروح».

وأضاف مرة أخرى: ” فقد موضوعيته وإتسرع شوية، وإن كان خالد شايف كده يطلّع نفسه على الأفيش ونخلص ويبقى ارتحنا من الموضوع ده، وأن كان شايف إن الاسم بتاعه هو بيجيبنى أنا ليه”

وعن فيلم كارما قال: “عمرى ما أقول فيلمى فشل، الكلمة دى لا يجوز أن نقولها على أفلام نصنعها ومؤمنين بها”.

كما وصف سعد دعاية فيلم «مولانا»، بـ«التهريج» نتيجة الاكتفاء بإسم المخرج في الترويج، ليعلق «يوسف» بأنه فيلمه، وأن الجمهور يذهب للسينما ويشاهد الفيلم لهذا السبب.

عمرو سعد : خالد يوسف أناني و لو شايف ان هو نجم العمل يحط صورته على الافيش و خلينا نخلص

عمرو سعد : خالد يوسف أناني و لو شايف ان هو نجم العمل يحط صورته على الافيش و خلينا نخلص #حفلة11 | #ON_E

Posted by OnEnt on Thursday, November 1, 2018

يمكنك أيضا قراءة More from author