صور محمد رشاد ومي حلمي يتحدثان مجددا عن كواليس إلغاء حفل زفافهما

 

صور محمد رشاد ومي حلمي أشعلت مواقع التواصل الإجتماعي، خاصًة وأن صور محمد رشاد ومي حلمي لم تنشر من قبل، بل كان الثنائي التقطها في جلسة تصوير الفرح، والتي أقيمت قبل إلغاء حفل الزفاف بساعات قليلة، ونشرتها المذيعة مي حلمي للمرة الأولى مؤخرًا، ولم توضح أي تفاصيل، تاركة جمهورها ومتابعيها حائرين، ولكن تعليق نجم برنامج اكتشاف المواهب “آراب أيدول” محمد رشاد فاجئ الجميع!!.

 

صور محمد رشاد ومي حلمي
محمد رشاد ومي حلمي

 

أكدت الإعلامية مي حلمي عودة علاقتها مع المطرب الشاب محمد رشاد بدون قصد منهما، بعدما شاركت 3 صور من جلسة التصوير التي قام بها الثنائي، قبل إلغاء زفافهما، وعلقت عليها قائلة “أول مرة أشوف الصور دي امبارح من صفحة المصور كل ده ماكنتش اتفرجت عليهم”.

رد محمد رشاد كان بمثابة المفاجأة لكل الجمهور، حيث رد على مي قائلًا “أنا كمان لسه شايفهم لما فورش نزلهم حلويين أوي”، كما أرفق التعليق مع قلب أحمر، وردت مي بدورها عليه بوضع قلب أحمر!.

انهالت التعليقات على الثنائي، والتي طالبت بعودتهما مرة أخرى، خاصًة بعد أن لاحظ الكثيرون أن محمد رشاد عاد وارتدى خاتم الخطوبة في يده اليمنى مجددًا، وقد طالب البعض من مي توضيح موقفهما، إلا أن الإعلامية المصرية رفضت توضيح مجريات الأمور، على الرغم من إلحاح متابعيها.

 

 

View this post on Instagram

أنا شفت شماته في أكتر يوم كنت بستناه مع أكتر بنت حبيتها فعمري كله و كنت بحسها بنتي و حبيبتي و صحبتي طبعا من وقت المشكلة اللي حصلت اليوم دا لحد النهاردة استفدت كتير من اللي حصل حواليا .. أولهم إن ناس كتير ممكن تبين فرحتهم و هما مش فرحانيين ليك من قلبهم دا تمثيل و وقت المشكلة بيتحول الفرح لتصفية حسابات علي حساب أي حد .. تاني حاجة ناس كتير بالذات فمجالي هتبين انهم اصحابك و بيحبوك و عايزين يفرحوك ووقت السبق هتلاقيهم أول ناس بيستغلوا الخبر عشان محدش يسبقهم و يبقوا أوائل الناس حتي لو بكدا بيخوضوا في تفاصيل حياتك الشخصية حتي لو بالكدب .. فالأخر مش هيفضل غير اللي بيحبك و بيتمنالك الخير الناس وآرائهم مش هيكملوا معاك حياتك بس اللي بيحبك و عايزك معاه هوا بس اللي هيفضل اتمنولنا الخير و لكم المثل يارب #محمد_رشاد #mohamedrashad #بتاعت_الراديو

A post shared by Mohamed Rashad – محمد رشاد (@mohammedrashadofficial) on

 

 

 

View this post on Instagram

سندريلا لما راحت الحفله ماكنتش عارفه ان كل ده هيحصل لما ماكملتش الحفله ومشيت اتقلبت الدنيا علي "سندريلا" ومايعرفوش عنها حاجه غير جزمه ازاز اإلي عليها اتكلم كل الناس ايام وشهور والأمير بيدور قالو عليه مجنون ماتو بنات البلد عشان تيجي مقاسهم بس ماكنتش من نصيبهم وفي يوم من الايام ظهر الجزء التاني من الحذاء وبان وطلع الأمير مش غلطان لما دور علي سندريلا وهو تعبان 😔 دايما للحقيقه وجهان جزء متشال لما يجي الأوان وجزء قدام العلن فاكرأانه بكده كسبان اما عن ومن الحب ما قتل : احب اقول غلطان حشرت نفسك يا صعلوك بين حب الملوك ❤️ Loading……. #بتاعت_الراديو #محمد_رشاد

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on

 

 

 

 

 

 

 

يمكنك أيضا قراءة More from author