أبنة على الحجار تهاجم محمد رمضان وتكذبه

بعد حديث البعض عن انتهاء الخلافات بين الفنان محمد رمضان والمطرب علي الحجار بإجتماعهما للمرة الأولي في إعلان شركة اتصالات في موسم رمضان الماضي، جددت ابنة علي الحجار الحديث عن الخلاف، حيث أنها قد كشفت القصة الكاملة لها وكذبت ما قاله الفنان محمد رمضان في إحدي لقاءاته القديمه.

البرنامج دة قديم مش جديد، و القصة دي رمضان حكاها كذا مرة في برامج و كل مرة يغير فيها تفصيلة بسيطة، و ابويا عمره ما رد، و…

Posted by Moushira Al Hajjar on Monday, July 2, 2018

ابنة علي الحجار تهاجم محمد رمضان

فتحت ابنة المطرب علي الحجار النار علي رمضان، إذ قد نشرت مقطع فيديو له عبر صفحتها الشخصية في موقع الفيسبوك وهو يتحدث عن خلافه مع والدها علي الحجار في بداياته الفنيه.

وقد علقت مشيرة الحجار علي الفيديو حيث قالت: “البرنامج ده قديم والقصة دي حكاها رمضان كذا مرة في برامج، وكل مره بيغير فيها تفصيلة بسيطة، وأبويا عمره ما رد، وكان شايف إن الموضوع مش مستاهل يترد عليه، وأنا الصراحه مستغربه جدًا، هو إزاي بيحكيها بثقة أوي كده وجاب الخيال ده منين.

حيث أضافت أيضًا “أنا قررت دلوقتي إني أقول القصة الحقيقية لأن أبويا يستاهل ده، وده حق ربنا، وهيشهد علي كلامي أخويا أحمد، لأنه كان له دور رئيسي في المسرحية، غير أن المسرحية ليها أبطال ومخرج عارفين الحقيقة”.

ونفت ما قاله محمد إن والدها تعرض له بالضرب من قبل الحراس الشخصيين، قالت: “فقرة الناس اللي كتفوه وضربوه دي محصلتش ولا عمر أبويا أصلا كان عنده بودي جارد”.

وكان محمد قد ذكر في برنامج “واحد من الناس” عن غضب علي الحجار منه بسبب هدية تلقاها أثناء عرض المسرحية، لترد ابنة الحجار: “موضوع القلم الألماظ عليه علامات استفهام كتير”.

واختتمت منشورها حيث قالت: “جو المعاناة اللي رمضان عايش فيه ده وإن الناس افترت عليه وهو صامد كالجبل رخيص أوي، والكدبة إن دلت علي حاجه فهي تدل علي شخصية ثاحبها، إحنا في زمن الكذب والافتراء شئ عادي جدًا”.

يمكنك أيضا قراءة More from author