شيرين تواجه أزمة بعد تسريب فيديو لها من فرح عمرو وكندة 

ظهرت الفنانة شيرين عبد الوهاب أثناء وجودها في حفلة زفاف الفنان عمرو يوسف وكندة علوش في فيديو تداوله رواد مواقع التواصل الاجتماعي بكثافة هي تتحدث بطريقة عكس طبيعتها تماما.

وتوقفت شيرين في منتصف غنائها مع تامر حسني وقالت ما فسره الجميع بالسخرية من عمرو دياب، حيث قالت: “الطبيعي من أيام أم كلثوم وعبد الوهاب حافظ.. دايما الستات بتغير من الرجالة وانهاردة اتأكدت من كده ده، انا موجودة انا وأصالة لكن اللي يحيى الفرح تامر حسني وحماقي ده مش تقليل منهم لكن احنا معندناش غيرهم وعاوزة اقول التاني شكلها كدة راحت عليه كبر خلاص في السن واحنا اللي جايين”.

ومن جانبه الفنان عمرو يوسف تدارك الموقف وسارع بأخذ الميكروفون منها، وقال: “بموت فيكي وفي صراحتك لكن الفرح هيبوظ الناس جاية تنبسط”.

كما سخرت أيضا من إليسا، وقالت: “أنا عارفة إن حماقي بيحب إليسا، بس أنا مش مشكل عندي كمان في ناس في مصر بتحبني، وعلى فكرة احنا كله طبيعي ومفيش حاجة عندنا محقونة.”

ومن ناحية أخرى قوبل الفيديو بموجة غضب هائلة لم تنتهي حتى الآن من محبي وعشاق عمرو دياب على مواقع التواصل الإجتماعي حيث دشن هاشتاج خاص للفيديو مثبتين من خلاله على استمرار جماهيرية  “الهضبة” و تربعه على عرش النجومية طيلة 30 عاما.

يمكنك أيضا قراءة More from author