ريهام أيمن توجه رسالة شديدة اللهجة لمنتقديها

بعد العديد من الانتقادات اللاذعة التي وجهت إلى الفنانة المصرية ريهام أيمن، زوجة الفنان شريف رمزي، بسبب عدم نشرها صور لطفلها رمزي من وجهه والاكتفاء بنشر صورة من الخلف ، خرجت ريهام عن صمتها ، حيث قررت أن توجه رسالة خاصة لمنتقديها.

نص رسالة ريهام أيمن لمنقديها 

قالت ريهام أيمن عبر صفحتها الشخصية بموقع “إنستجرام”: “هو أنا بطلب أشوف ولاد أي حد فيكو أو ولاد أي مشاهير حتى أكيد لا عشان مش من حقي ، لما تحب فنان أنت بتحبه هو لفنه و أعماله اللي بتشوفها و لما تحب تشوف صور هتبقى ليه هو مش لولاده”.

وتابعت: “أنا ابني مش فنان ولا مشهور عشان تحبوا تشوفوا صور ليه علي صفحتي أنا.. لما يكبر و هو يأخد قرار إنه عايز يبقي مشهور هتشوفوا صور ليه علي صفحته الشخصية إن شاء الله، لكن أنا مبخفش من الحسد و مفيش حد هيحسد فنان بيحبه بالعكس هيفرحله و يتمناله الخير هو و ولاده و ده اللي انا متأكده منه”.

وأضافت ريهام أمين: “ياريت و أنت بتكتب تعليق لأي فنان حط نفسك مكانه الأول هتلاقي إن أنت نفسك متقبلش حد يقولك تعمل إيه و متعملش إيه في حياتك الشخصية بمعني أدق الغير فنية ، و إن ده الأكاونت بتاعك أنت تنزل اللي أنت عاوزه طالما مش بتضر حد و اللي مش عجبه حاجة أو مستفز من شئ بسيطة بس يعمل unfollow أسهل من إنه يكتب تعليق”.

وختمت رسالتها قائلة : “ربنا يخليلكوا ولادكو اللي أكيد كلهم حلوين أوى و يحفظهم لكم دايماً من كل شر و يشفي كل الأطفال المرضي و يعين أهاليهم أمين يا رب….مع حبي و احترامي للجميع”.

ريهام أيمن حامل في طفلها الثاني

ومن جهة أخرى ، كشفت الفنانة ريهام أيمن عن حملها الثاني من زوجها الفنان شريف رمزي، بعد ولادة طفلها الأول رمزي في مارس الماضي.

ونشرت ريهام، عرض حسابه الرسمي على “إنستجرام”، صورة جديدة تشكر فيها أحد المحال التي تتعامل معها بعد أن أرسلوا لها هدية بمناسبة العام الجديد، وظهرت في الصورة وهي تجلس على الأرض في غرفة ابنها رمزي وهو يجلس إلى جوارها، وكانت تضع يدها على بطنها المنتفخ.

وعلقت ريهام، على الصورة قائلة: “شكرا للهدايا القيمة، وأنا مبسوطة لأنني وجدت كل ما أريده في المكان من أشياء لابن رمزي والبيبي القادم”.

وكانت ريهام تزوجت من شريف رمزي في منتصف مايو 2015، ورزقا بمولودهما الأول رمزي في 7 مارس 2016.

Tags

مواضيع ذات صلة