جمهور أصالة يهاجمها بعنف بسبب أحمد عز

شن جمهور الفنانة السورية أصالة نصري هجوما عنيفا عليها بعد مدحها الفنان المصري أحمد عز ووصفه بأنه بمثابة ابن لها، مطالبينها بالوقوف مع الحق ومساندة أولاده من الفنانة زينة، على حد قولهم.

يذكر هنا أن أصالة كانت قد قالت عبر صفحتها الشخصية على موقع “إنستجرام”: أن يجتمع البسيط والمثقف على حب هذا الفيلم الرائع لزوجي الرائع وصديقي وأخي أحمد عز الرائع وكل النجوم الرائعين في هذا العمل وبالتأكيد مدير تصويرنا الرائع مازن متجول ومهندس الديكور محمد عطية الرائع، وأن أحظى بفرصه رائعة لأغني بنهاية الفيلم أغنيه رائعة بصوتي”.

وبمجرد نشر هذه الكلمات، انهال جمهور أصالة عليها بالتعليقات الغاضبة بسبب الفنان أحمد عز، وكذلك أحمد الفيشاوي أبطال الفيلم، ومنها: أحمد عز لو كان راجل كان قام بتحليل DNA بس الحمد لله في عدالة والله جاب حق الأطفال.. بليز أصولة بلاش مجاملة لشخص ده لأن شخص دون المستوى مع احترامي ليك وكل كاست العمل.

وقالت معلقة أخرى: أنا كنت مفكراكي يا صولا بتحبي الحق وبتساندى المظلوم، لكن تقفي جمب الظالم وتعنيه لا كتير ومش متوقعين منك كده أبدا، الفيلم فاشل ومش هيلاقى غير قليل أوى اللى يدخله، اسأل اللى جمبك في الصورة “الفيشاوى” ما هو كان في يوم من الأيام زيك كده يا عز واتبرى من بنته، اسأله كده عامل إيه معاها دلوقتى بقت قرة عينه، احترم نفسك دول ولادك وكفاية رخص بقى.

Tags

مواضيع ذات صلة